Tack Sverige

nu äntligen är hon camilla ute ur idol, bra gjort svergie! :)

Kör en lista här i min ensamhet! 

Tio saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär? Jag ä r kär!
2. Tror du på kärlek? Absolut till 110 %
3. Varför tog ditt senaste förhållande slut? Det är inte slut. Och kommer inte ta heller.
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Av en kille? Nepp.
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? Det kan jag inte svara på, men det tror jag inte.
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? Nej.
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? Det tror jag inte.
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? Jag vill inte starta ett förhållande med någon, så jag kan inte svara. Jag har allt jag vill ha – min adde!
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? Hade jag vetat det hade den personen ej vart hemlig?
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Sista svara jag nej, man blir inte kär första gången man ser någon men man kan absolut falla för någon första gången man ser personen!

Tio saker: This or That

1. Kärlek eller pengar? Kärlek
2. Vin eller öl? Öl.
3. Dag eller natt? Om adde är hemma, helt klart natt. * haha
4. One night stand eller förhållande? Förhållande utan tvekan.
5. Tv eller internet? Svårt, men tv!
6. Pepsi eller cola? Min älskade cola helt klart.
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? Hemmakväll med plutt & adde.
8. Färgfoto eller svartvita? Beror på.
9. Telefonkontakt eller face to face? Beror på.
10. Bilddagboken eller myspace? Vet inte vad myspace är så jag säger bilddagboken.

9 "Har du nånsin"


1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? Jag smiter inte ut. Haha.
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? Nej.
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? Ja vem har inte gjort det?
4. Har du hoppat bungy jump? Nej.
5. Har du nånsin gjort slut? Ja, det har väl näst in till alla.
6. Har du nånsin ätit en hel tårta ? haha, nej.
7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa? Många gånger.
8. Har du nånsin gått på bio ensam? Nej
9. Har du nånsin tyckt att världen suger? Haha, de vet jag inte.
10. Har du nånsin föröskt ta livet av dig? Nej.
11. Har du nånsin gjort inbrott? Nej.
12. Har du nånsin haft sex med mer än 7 st? Nej.


10 snabba

1. Saknar du någon just nu? Ja jag saknar min älskling
2. Är du glad? Ja ganska så
3. Är du fundersam? Nej
4. Är du uttråkad? Ja faktiskt
5. Är du tysk? Nej
7. Är du italienare? Nej
8. Är du fransk? Nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Ja!
10. Gillar du någon just nu? Gillar, haha. Klart jag gör. 

Tio saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär? Jag ä r kär!
2. Tror du på kärlek? Absolut till 110 %
3. Varför tog ditt senaste förhållande slut? Det är inte slut. Och kommer inte ta heller.
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Av en kille? Nepp.
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? Det kan jag inte svara på, men det tror jag inte.
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? Nej.
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? Det tror jag inte.
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? Jag vill inte starta ett förhållande med någon, så jag kan inte svara. Jag har allt jag vill ha – min adde!
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? Hade jag vetat det hade den personen ej vart hemlig?
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Sista svara jag nej, man blir inte kär första gången man ser någon men man kan absolut falla för någon första gången man ser personen!

Tio saker: This or That

1. Kärlek eller pengar? Kärlek
2. Vin eller öl? Öl.
3. Dag eller natt? Om adde är hemma, helt klart natt. * haha
4. One night stand eller förhållande? Förhållande utan tvekan.
5. Tv eller internet? Svårt, men tv!
6. Pepsi eller cola? Min älskade cola helt klart.
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? Hemmakväll med plutt & adde.
8. Färgfoto eller svartvita? Beror på.
9. Telefonkontakt eller face to face? Beror på.
10. Bilddagboken eller myspace? Vet inte vad myspace är så jag säger bilddagboken.

9 "Har du nånsin"

1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? Jag smiter inte ut. Haha.
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? Nej.
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? Ja vem har inte gjort det?
4. Har du hoppat bungy jump? Nej.
5. Har du nånsin gjort slut? Ja, det har väl näst in till alla.
6. Har du nånsin ätit en hel tårta ? haha, nej.
7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa? Många gånger.
8. Har du nånsin gått på bio ensam? Nej
9. Har du nånsin tyckt att världen suger? Haha, de vet jag inte.
10. Har du nånsin föröskt ta livet av dig? Nej.
11. Har du nånsin gjort inbrott? Nej.
12. Har du nånsin haft sex med mer än 7 st? Nej.


10 snabba

1. Saknar du någon just nu? Ja jag saknar min älskling
2. Är du glad? Ja ganska så
3. Är du fundersam? Nej
4. Är du uttråkad? Ja faktiskt
5. Är du tysk? Nej
7. Är du italienare? Nej
8. Är du fransk? Nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Ja!
10. Gillar du någon just nu? Gillar, haha. Klart jag gör. 


Kommentarer
Postat av: ..

suck ..

2009-10-17 @ 07:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0