Fredag

Vaknade runt tolv idag tror jag skulle gått upp & pluggat lite hade jag tänkt, men så blev det inte.
hoppade in i duschen & sen gjorde jag frukost till mig och adde.
runt tre kom micka & elin hit, eftersom vi bestämt att vi skulle göra iordning oss tillsammans innan festen.
vi tog det lugnt ett bra tag, alldeles för länge. haha* för runt kvart i sex vart det panik och kaos här hemma.
men vi hann & vi kom i tid. :)
kom dit vid halv sju & jennifer vart jätteglad för stövlarna hon fick av mig och micka! jag drog dock där ifrån igen vid åtta redan, men jag orkar inte så mycket längre & sen är det inte så roligt att sitta nykter & lukta på all god öl och annan dricka ;) haha
så nu är jag hemma och kollar på idol i min ensamhet eftersom att addesötnos jobbar en extra natt.

imorgon står städa på schemat!

jag längtar så otroligt mycket efter dig plutt, vill ha dig i mina armar nu! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0