2 dagar

nu har jag bara två dagar kvar i skolan den här terminen, och 2 uppgifter kvar att göra!
Och jag är så jävla stolt över mig själv att jag klarade av det här, så jävla skönt.
så nästa vecka ska jag verkligen njuta utav att vara gravid & mysa med min mage så mycket jag kan,
har inte funnits alls mycket tid till det - har varit så mycket i skolan med uppgiter hit och dit.
och måste passa på att mysa och njuta nu för är snart magen borta och plutten här. ♥

♥ micka och elin var här idag och spelade kort & drack kaffe.
börjar bli en standad att dem är här - vilket bara är kul!
skönt att dem finns där & söttar mig.
dem har varit med alla nio månader & det är jag sjukt tacksam för!
love you girls ♥


 

du är underbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0